02:02AM

Danas s drugom na kafi i dopada mu se neka djevojka, al’ ne zna šta da radi. To jeste, on bi nekako da pokaže to al’ da opet ne pokaže s druge strane. Komplikuje.

Pa rek'o brate priznaj’ joj da ti se dopada, šta drugo možeš uradit’, ha ja, tako ćeš znat’ na čemu si.

Maaaa neeee brate, gdje ćeš to uradit’. To ne smiješ nikako. Ako ti njoj pokažeš da ti se ona sviđa, nije to više to, nema te čari, neću joj više bit’ zanimljiv, ne mogu joj to priznat’, pričat’ ćemo pa kako bude..

I ostade na tom.

Sjedimo tako i dalje a meni se dešavaju flešbekovi od prije par dana sa jedne kafe, te flešbekovi od prije pola godine kada nakon tog priznanja sam bukvalno bio stavljen na stand by.

Pa sad pitanje za females na bloggu:

Je l’ vam fakat’ vazda bio zanimljivi onaj koji je hladan a pišete s njim, neg’ onaj koji pokaže emocije?

Šta, je l’ vam nije više izazovno pisat’ s likom koji je pokazao emocije? Osvojena teritorija, šta li? xD

Tako je neka batre s kojom se jaran dopisivao, nakon što joj je priznao da mu se sviđa i da želi nešto više s njom, bla bla bla, izašla s nekim likom, ovaj je prvu noć kresno i nije joj se više nikad javio. Onda kreću citati na instagramu, kako nije znala cijenit’ ono što je imala s ovim prvim, javila mu se, eto ona je bila zasljepljena. Ugggh, gadim se.

Uglavnom, da ne idem dalje, ne znam šta je problem reći, paša, nisam zainteresovana, ajmo, vožnja. Brate, da se zna na čemu smo.

Ma kakvi, držat’ ću ja tebe tu pored, možda mi neće ići s ovim pa neka te, ako ništa bar da pričam s tobom kad mi je dosadno.. xD

Bljuc.


Good Vibes Bitch!

illmind
Pišem blogg, dakle otiš'o sam u kurac. Bukvalno.

4 komentara

  1. Ne valja preforsirat emocionalnost, al što se tiče tvog druga, ja bi mu da isti savjet ko i ti. Ostalo je petljanje u neke igrice, povuci potegni, djetinjarije uglavnom. Ako je zainteresirana za tebe biće joj drago što si joj reka kako se osjećaš, a ove što bi neke igrice, toplo hladno, kurci palci, bolje da te zaobiđu.

  2. Meni se neku noć javio jedan da mi prizna kako je prije 3 godine bio zaljubljen u mene i kako to da ja nisam skontala njegova osjećanja prema meni bla bla To je onaj napet razgovor koji sam imala lol

    Ja lično volim hoćeš – nećeš pristup i otvorene karte jer onaj period kad se nešto treba da se desi ili ne desi je totalno precijenjen. Ima sve svoje čari valjda ali meni je drago što se ne moram peglat s tim više

  3. Ako nam kazes koliko ima godina, sve ce ti se samo kazati.
    Kad imas 17 i lik je hladan onda ti je zanimljiv, kad imas 27 i ne odgovori na poruku bude ti svejedno, kud koji mili moji. Mada mislim da smo sve u nekom periodu imale neke rezervne momke i ‘back-up’ planove…

  4. Risse – Da si žensko, bio bi moj tip, života mi.

    koraline – Jesi mu rekla da kasno Marko na Kosovo stiže? Eh sad koraline, dalo bi se raspravljat’ o tim tvojim otvorenim kartama na stolu. 😛

    GR – Ima 20 godina. Pa vidi, s obzirom da si blizu mog godišta, razumijem te, al’ današnje generacije su katastrofa i sve koje idu će biti još gore i gore. To za rezervne momke neću da komentarišem, to mi je katastrofa. xD

Komentariši